Шефът на тима на Тойота в Световния рали шампионат (WRC) Яри-Мати Латвала призна, че догодина битката с Хюндай ще е по-трудна заради завръщането в тима на Ойт Танак.
Световният шампион за 2019 се връща в Хюндай година, след като напусна, а целта му е повече от ясна: спечелване на световните титли при пилотите и конструкторите.
Танак обясни защо е решил да напусне М-Спорт
„Разбира се, догодина предизвикателството пред нас ще е по-голямо, тъй като Ойт отново ще кара за Хюндай, наясно съм с това – заяви Латвала. – Тази година предимството ни е, че разполагаме с много надежден автомобил и това трябва да се запази и за догодина.”
Официално: Танак се връща в Хюндай
Тойота си осигури седмата световна титла при конструкторите в WRC три кръга преди края на сезона, а при пилотите за първото място в крайното класиране спорят двама от пилотите на Латвала – настоящият шампион Кале Рованпера и Елфин Еванс.
Тойота потвърди Ожие за рали "Централна Европа"
„Освен от надежден автомобил, догодина ще имаме нужда и от постоянно представяне на пилотите ни – допълни финландецът. – Това е много важно с оглед на това с колко силни пилоти ще разполага Хюндай. Разбира се, в ралитата може да се случи всичко, но нашите пилоти трябва да са търпеливи, постоянни и дори когато атакуват на пълна газ трябва да мислят за титлата, а не за успехите в отделните ралита.”
Кале Рованпера събра хиляди на тест
До края на сезона остават още две ралита, и двете на асфалт: „Централна Европа” в края на октомври и „Япония” през ноември.