ФИА ли подряза крилете на Ред Бул?
Преди Гран При на Сингапур някои от съперниците на Ред Бул, като шефа на Мерцедес Тото Волф, прогнозираха, че новата техническа директива на ФИА за забрана на гъвкавите крила, ще се отрази негативно на Ред Бул. Тото Волф дори прогнозира загуба на половин секунда на обиколка за световните шампиони, но след това каза, че това му се вижда много.
Астън Мартин също загубиха част от силното си представяне, като това се дължи както на погрешната посока в развитието на колата, тръгнало от сбъркания нов под в Канада и допълнено от последствията от директивата на ФИА.
Факт е, че представянето на Ред Бул в Сингапур е доста по-слабо в сравнение с другите трасета, но Кристиан Хорнър и Макс Верстапен предупредиха още на „Монца”, че този уикенд ще е труден за тима.
Волф: Рекордите на Верстапен не са важни за мен
В същото време отново Волф коментира темата и обясни, че за момента няма достатъчно информация, която да свърже директивата TD018 със загубата на темпо на Ред Бул.
Ще загуби ли Ред Бул половин секунда на обиколка?
„Трудно е да се каже, имаме данни от петък и събота, но след Сингапур отиваме на друга писта, където аеродинамиката е много важна и резултатите там ще са много важни – обясни Волф, който имаше предвид „Сузука”. – Ние също сме имали такива слаби уикенди в най-силните сезони на Мерцедес, така че да не бързаме с изводите.”
Ще бъде ли прекъсната успешната серия на Ред Бул в Сингапур по-късно днес?
От своя страна, шефът на Ред Бул Кристиан Хорнър заяви, че новата техническа директива няма нищо общо с изоставането на тима в Сингапур.
Макс: Забравете да спечеля в Сингапур
„Нищо не сме променяли по колата. Пробвахме един нов аеродинамичен компонент в петък, но се отказахме от него, така че работим с настройки и кола, които вече са доказали, че са успешни – обясни Хорнър. – Просто колата ни не отговаря както трябва на това трасе, на този асфалт, трудно ни е да вкараме гумите в температурния прозорец и това е сериозен проблем и за двамата пилоти.”