За Гран При на Сингапур трябва да влезе в сила новата техническа директива на ФИА TD018, насочена към заобикалянето на правилата от страна на отборите, които продължават да се опитват да използват огъващи се крила. При тестовете крилата не променят формата си, но при аеродинамичното натоварване на пистата се деформират и осигуряват по-ефективна работа на целия аеро пакет на колата.
Всички отбори единодушно подкрепиха директивата на ФИА, най-малкото защото техническите комисари дадоха да се разбере, че ако някой е против, то те ще смятат, че този тим се възползва от ефекта на огъващите се крила. Сега остава да разберем в Сингапур при кой отбор ще се появи най-голяма разлика в представянето в сравнение с предишните крагове.
Шефът на Мерцедес Тото Волф очаква големият губещ от новите ограничения да е Ред Бул, като според него, световните шампиони ще загубят половин секунда на обиколка.
Хорнър обясни как Верстапен е изпреварил Сайнц
„Ще стане много интересно – прогнозира Волф. – Вижте как изостана Астън Мартин, след като в тима трябваше да фиксират поведението на крилата. Трябва да почакаме малко и всичко ще се изясни. Не знам кой ще спечели най-много от тези промени в техническите правила. Но вероятно Ред Бул ще изведнъж ще загуби половин секунда на обиколка. Това ще е страхотно, но в момента не мога да го потвърдя.”
Розберг се усъмни в изказването на Леклер
Снимки: Gettyimages