Браун: Не сме обещавали нищо на Пало и О'Уорд
Главният изпълнителен директор на Макларън Зак Браун заяви, че британският отбор не давал никакви обещания на звездите в Индикар Алекс Пало и Пато О'Уорд за бъдеще във Формула 1. През миналата година двамата се включиха в по една свободна тренировка с Макларън, съответно в Съединените щати и Абу Даби.
Освен тези две 60-минутни сесии двамата се включиха още в няколко теста с колата на тима от Уокинг от 2021 година. Тази богата на тестове и участия програма обаче не гарантира, че Пало и О'Уорд има гарантиран път към Формула 1 с Макларън.
Браун: Пало, Херта и О'Уорд имат потенциал за Формула 1
„Ние избрахме Алекс да бъде наш резервен пилот защото той има суперлиценз. Той ще продължи да тества с нас, както и Пато, щом потвърдим нашата тестова програма. Той обаче няма суперлиценз.„Надявам се той да получи такъв след края на сезона в Индикар, но освен това не сме им давали никакви обещания. Както знаем, нашият спорт се движи бързи и се случват най-различни неща. Така че да имаме двама пилоти в Индикар, които да имат суперлиценз и да са впечатлявали с кола от Формула 1 ни дава страхотна дълбочина в нашите състави“, коментира Браун.
Американецът също така сподели и своите очаквания за сезона в Индикар, в който цветовете на Макларън ще се защитават от О'Уорд, Феликс Розенквист и новото попълнение на тима Алекс Роси. Пало пък ще кара за Чип Ганаси, след като подобно на ситуацията с бъдещето на Оскар Пиастри във Формула 1 и това на шампионът в Индикар за 2021 бе доста спорно. В крайна сметка той се разбра да остане още една година в Чип Ганаси, преди да премине в Макларън през 2024.
Макларън: Титлата в Индикар е най-лесният път до Формула 1 за Пато О'Уорд
„Определено искаме да сме в тройката и да се борим за титлата. Искаме да имаме три коли, които да се борят за титлата, но този шампионат е много оспорван. Преди финалното състезание за 2022 пет коли имаха шанс за титлата, така че пропадането в класирането в много лесно, за разлика от Формула 1.„Някъде четох, че в Индикар титлата се е решила във финалното състезание в последните 17 години поред. Във Формула 1 всеки прогрес в класирането в много труден, защото разликите са по-големи, докато в Индикар едно слабо състезание и можеш да загубиш няколко позиции“, каза Браун.