Американец може да смени Рикардо в Макларън

Възможно ли е Дениъл Рикардо да бъде сменен от американеца Колтън Херта, при това още догодина? Отговорът на този въпрос е труден, ако не и невъзможен към днешна дата, но британският журналист Джо Сейуърд разглежда тази възможност като напълно реална.

Рикардо пристигна в Макларън за началото на сезон 2021 и въпреки, че спечели още същата година Гран При на Италия, Дениъл все още не е достигнал нивото, на което иска да се представя. Ландо Норис беше по-бърз от Рикардо през първата половина на миналия сезон, но Дениъл се представи по-добре през втората. Обаче отново има проблеми в първите стартове за тази година.

В Мелбърн Рикардо завърши 6-и, не завърши в Саудитска Арабия, а на “Имола” финишира едва 18-и, тъй като удари Сайнц след старта и изостана.

Рикардо иска поне две победи този сезон

Договорът на Рикардо с Макларън е до края на сезон 2023, но според Сейуърд е напълно възможно Хърта да го смени още преди началото на 2024.

Даниел Рикардо за разликите между Макларън, Рено и Ред Бул

“Дениъл Рикардо изглежда изгубен в Макларън и за 2024, ако не и по-рано, мястото му ще заеме Колтън Херта, за когото Зак Браун вярва, че може да отворите вратите на Америка за Формула 1. Слуховете за това стават все по-силни. Тепърва ще разберем дали Херта притежава всичко необходимо, за да е звезда във Формула 1, но определено е бърз пилот”, написа в блога си Сейуърд.

Ландо Норис: Времето изигра ключова роля за спечелването на подиума

Браун потвърди, че Херта има планират тест с MCL35M през този сезон, но допълни, че кога точно ще са изпитанията зависи от тим шефа на Макларън Андреас Зайдл.

Зак Браун: ГП на Монако трябва да се промени, за да оцелее

Херта кара за тима на Майкъл Андрети в Индикар, а Макларън спечели с Пато О’Уорд, който спечели този уикенд в Алабама, също е спряган за бъдеще във Формула 1. 

След първите 4 състезания този сезон Херта е 11-и в класирането, а в Индикар има обшо 6 победи и 8 спечелени квалификации. През 2019 година Херта стана най-младият победител в историята на Индикар - той спечели в Остин на 18 години и 359 дни, също през 2019 стана и най-младият пилот, спечелил квалификация - като взе полпозишъна на Роуд Америка на 18 години и 83 дни.

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти