Ферари с ново задно крило и промени в хибридната система в Маями
Ферари ще представи в Маями първите сериозни подобрения по автомобила си за този сезон F1-75. Най-важните сред тях са две: новото задно крило и пакетът подобрения по задвижващата система, които обаче засягат само хибридната система.
На “Имола” Ред Бул записа двойна победа, а Шарл Леклер завърши шести, след като допусна грешка и излетя от пистата, докато преследваше Серхио Перес в борбата за второто място. Другият пилот на Скудерията Карлос Сайнц отпадна малко след старта, след като беше ударен от Дениъл Рикардо с Макларън.
Информацията за промените по F1-75 все още не е официално потвърдена от тима, но до състезанието в Маями на 8 май има още време.
Леклер е сигурен, че грешката от „Имола“ няма да се повтори
Новото задно крило на автомобила на Скудерията трябва да осигури необходимия баланс между притискане към асфалта и челно съпротивление, тъй като трасето в Маями има няколко много дълги прави. Най-вероятно версия на това крило Ферари ще може да използва и по-нататък в хода на сезона - в Баку.
Нюи за развитието на битката между Ферари и Ред Бул
Доста по-интересни са промените при задвижващата система. Развитието на двигателите с вътрешно горене и турбините беше “замразено” с началото на сезона във Формула 1, а отборите имат право да правят подобрения и промени по хибридните системи да 1 септември тази година.
В Италия: Леден душ за Ферари
Вече се появиха слухове, че на “Имола” Леклер е карал с по-ниска мощност на задвижващата система, за да е сигурно, че ще стигне до финала. Но след състезанието тестовият мотор е издържал седем симулации на цяло състезание на стенда в Маранело. Което означава, че в скоро време трябва да очакваме повишаване на мощността на двигателя с вътрешно горене на колите на Ферари, като това ще стане чрез електронната система, която управлява работата на мотора.
Защо Ред Бул спечели на “Имола”
Що се отнася до хибридната система, отново според непотвърдена информация, Карлос Сайнц е карал с новата версия на “Имола”, а сега за Маями ще я получи и Леклер. Промените обхващат мотор-генератора MGU-K, батерията и управляващата електроника.
Sportal Motorsport: Ще запази ли Верстапен формата си от "Имола"?
Също така, според източници от Маранело двигателят на Сайнц от “Имола” е бил спасен и той ще го използва в петъчните тренировки в Маями.
Следващата стъпка в развитието на F1-75 ще видим в Барселона, две седмици след старта в Маями, там ще дебютира нов голям аеродинамичен пакет, с помощта на който Ферари трябва да се отърве от подскачането на колите в края на правите.