Sportal.bg
Използвай App-а за
по-добро усещане
Отвори

Нюи за развитието на битката между Ферари и Ред Бул

Нюи за развитието на битката между Ферари и Ред Бул

Създателят на автомобилите на Ред Бул във Формула 1 Ейдриън Нюи е на мнение, че битката на тима му с Ферари относно развитието на автомобилите ще продължи през целия сезон, но нито един от двата отбора няма да може да вземе надмощие.

В последните две състезания видяхме, че Шарл Леклер беше недостижим в Австралия, но пък пилотите на Ред Бул записаха двойна победа на “Имола”. Според Нюи предимството на единия или другия отбор ще зависи от характеристиките на пистата, където се състезават.

“Да, може би на “Имола” ние бяхме по-бързи - обясни Нюи в подкаста F1 Nation. - Но в Мелбърн ситуацията не беше такава. Мисля, че ще стане като през миналата година, когато се сражавахме с Мерцедес, на някои писти предимство ще има единият тим, на други - другият. Много е трудно да се прогнозира какво ще стане, минаха четири състезания, в които разликите са много малки.”

Защо Ред Бул спечели на “Имола”
Защо Ред Бул спечели на “Имола”

Този сезон обаче развитието на автомобилите няма да е толкова лесно, тъй като отборите работят при таван на бюджетите от 140 милиона долара на година. От Ред Бул вече представиха някои подобрения за RB18, но във Ферари все още изчакват с модернизацията на F1-75 и автомобилът е много близо до нивото си от тестовете преди началото на сезона преди около две месеца.

Ферари залага на Леклер, Сайнц има нужда от победа
Ферари залага на Леклер, Сайнц има нужда от победа

“Развитието на колите ще е много важно - обясни Нюи. - Но таванът на бюджетите е сериозно усложнение, тъй като трябва да работим в рамките на тези ограничения. Това означава, че се налага да изчакваме повече с лансирането на големи пакети обновления на колите. Вече не можем да си позволим да внедряваме нови компоненти по колите за всяко състезание.”

Sportal Motorsport: Ще запази ли Верстапен формата си от "Имола"?
Sportal Motorsport: Ще запази ли Верстапен формата си от "Имола"?

Нюи допълни, че на симулатора пилотите са се опитали да научат повече за трасето в Маями.

Формула 1 остана без рейс директори
Формула 1 остана без рейс директори

“Трудно е, защото първо трябва да разберем как трябва да се атакуват бордюрите на пистата, но нямаме окончателни данни за нивото на сцепление на асфалта, колко е груб или гладък, това е променлива, която винаги се отразява на симулациите. В Мелбърн мислехме, че разполагаме с точната информация, но се оказа, че не е така, така че трябва да сме внимателни”, допълни Нюи.

Последвайте каналите ни в:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички