Три азиатски компании се борят да бъдат новият главен спонсор на Интер
Три компании от Източна Азия желаят да бъдат новият основен спонсор на Интер и така тяхното лого да стои на фланелките на тима, пише “Кориере дело спорт”. Става въпрос за китайските Hisense и Evergrande, както и за южнокорейския Samsung.Според изданието “нерадзурите” търсят спонсор, който да замени настоящия им такъв - Pirelli, и да гарантира по-големи суми пари. Целта на клуба е по този начин да заработва около 30 млн. евро за следващите 3-5 години. Президентът Стивън Жанг в момента е в Китай и се опитва да ускори преговорите. Крайният срок пред Интер е следващата пролет, като всичко да бъде финализирано до март, за да може да започне производството на фланелките с новия спонсор. Оттам искат да се възползват от натрупаната инерция след класирането за Шампионската лига и второто място в Серия “А”.