Три азиатски компании се борят да бъдат новият главен спонсор на Интер

Три азиатски компании се борят да бъдат новият главен спонсор на Интер

Три компании от Източна Азия желаят да бъдат новият основен спонсор на Интер и така тяхното лого да стои на фланелките на тима, пише “Кориере дело спорт”. Става въпрос за китайските Hisense и Evergrande, както и за южнокорейския Samsung.

Според изданието “нерадзурите” търсят спонсор, който да замени настоящия им такъв - Pirelli, и да гарантира по-големи суми пари. Целта на клуба е по този начин да заработва около 30 млн. евро за следващите 3-5 години. Президентът Стивън Жанг в момента е в Китай и се опитва да ускори преговорите. Крайният срок пред Интер е следващата пролет, като всичко да бъде финализирано до март, за да може да започне производството на фланелките с новия спонсор. Оттам искат да се възползват от натрупаната инерция след класирането за Шампионската лига и второто място в Серия “А”.

Следвай ни:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от Футбол свят

Виж всички