Официално: Това е новото BMW Серия 4 Кабриолет (Галерия)
BMW официално представи новото Серия 4 Кабриолет. Откритата 4-та Серия е по-голяма от предшественикът си Серия 3 Кабриолет по отношение на дължината, междуосието и следата.
Съставеният от три части метален сгъваем покрив на BMW Серия 4 Кабриолет впечатлява със значително подобрената шумоизолация благодарение на "абсорбиращата тапицерия" и значително повишеното ниво на комфорт и пълна пригодност за зимни условия.
Спортно ниската позиция на седене осигурява повече място над главите отпред и отзад, мястото за краката отзад също е значително увеличено в сравнение с предишния модел.Инженерите на BMW са успели още повече да оптимизират качествата като прецизността на кормилното управление, стабилността по курса и пъргавината. Идеалната база за това се осигурява от високотехнологичното окачване, освободеното от влиянията на задвижването електромеханично кормилно управление, балансираното разпределение на теглото между осите (50:50), фините настройки в аеродинамичен тунел и иновативната олекотена конструкция. Визуално спортните претенции се излъчват от удълженото междуосие, по-широката следа и серийното снижено окачване. Резултатът от това е изключително нисък център на тежестта, който има сериозен принос за динамиката на управлението.
Два бензинови и един дизелов двигател при въвеждането на пазара
При въвеждането на пазара за BMW Серия 4 Кабриолет ще се предлага избор между редови шестцилиндров бензинов двигател (BMW 435i Кабриолет), четирицилиндров бензинов двигател (BMW 428i Кабриолет) и четирицилиндров дизелов двигател (BMW 420d Кабриолет). Тези двигатели покриват спектъра от мощност от 135 кВт/184 к.с. до 225 кВт/306 к.с. и работят с актуалната технология BMW TwinPower Turbo.
Шестстепенна механична скоростна кутия или 8-степенна спортна автоматична трансмисия
Предаването на мощността към задните колела серийно е поверено на шестстепенна механична скоростна кутия. Като опция за всички двигатели BMW предлага осемстепенна спортна автоматична трансмисия, при която предавките могат да се сменят и ръчно от лостчета на волана. И двете трансмисии работят със серийна автоматична система Старт/Стоп.