Най-скъпите спортни марки в света

Nike е най-скъпата спортна марка в света, според списание Forbes. Тя се оценява на 19 млрд. долара. Най-скъпата марка като спортно събитие е американският Super Bowl, който изпреварва Олимпийските игри, а световното първенство по футбол е чак на четвърто място. Вижте класацията: 1. Nike Оценява се на: 19 млрд. долара През 2013 г. се оценява на: 17.3 млрд. долара Nike контролира 62% от пазара в САЩ. Марката Jordan е една от най-ценните в портфейла й. 2. ESPN Оценява се на: 16.5 млрд. долара През 2013 г. се оценява на: 15 млрд. долара Тя е собственост на Walt Disney. За годината генерира оборот от 4.5 млрд. долара. 3. AdidasОценява се на: 5.8 млрд. долара През 2013 г. се оценява на: 7.1 млрд. долара През 2012 година Adidas подписа най-голямата сделка за спонсорство със спортист – Дерек Роус от NBA. Договорът е за 13 години и е на стойност 185 млн. долара. За съжаление, той често е контузен тази година и не носи на марката славата, на която те се надяваха.Останалите марки вижте тук!Profit.bg

Още от Спорт и бизнес

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти