(АРХИВ) Най-скъпите спортни марки в света

(АРХИВ) Най-скъпите спортни марки в света
Nike е най-скъпата спортна марка в света, според списание Forbes. Тя се оценява на 19 млрд. долара. Най-скъпата марка като спортно събитие е американският Super Bowl, който изпреварва Олимпийските игри, а световното първенство по футбол е чак на четвърто място.

Вижте класацията:

1. Nike

Оценява се на: 19 млрд. долара
През 2013 г. се оценява на: 17.3 млрд. долара
Nike контролира 62% от пазара в САЩ. Марката Jordan е една от най-ценните в портфейла й.

2. ESPN

Оценява се на: 16.5 млрд. долара
През 2013 г. се оценява на: 15 млрд. долара
Тя е собственост на Walt Disney. За годината генерира оборот от 4.5 млрд. долара.

3. Adidas

Оценява се на: 5.8 млрд. долара
През 2013 г. се оценява на: 7.1 млрд. долара
През 2012 година Adidas подписа най-голямата сделка за спонсорство със спортист – Дерек Роус от NBA. Договорът е за 13 години и е на стойност 185 млн. долара. За съжаление, той често е контузен тази година и не носи на марката славата, на която те се надяваха.

Останалите марки вижте тук!


Profit.bg
Следвай ни:

Още от Спорт и бизнес

Виж всички