(АРХИВ) Гроздева, Йовчев и Любо Ганев бяха участници в конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта
Силен старт на събитието дадоха лектори от чужбина. Италианецът Андреа Кариняно говори за добавена реалност в спортния маркетинг. Той представи високотехнологичните проекти на компанията си Reality Вох, свързани с музея на „Ювентус“ и партньорството на клуба с Jeep, както и изключително успешния проект за онлайн продажби на Panini за световния шампионат по футбол в Бразилия.
„Растеж без победи“ беше озаглавил лекцията си Марк Брадли от английската компания The Fan Experience. С ярки и убедителни примери от футболния живот на Острова Брадли изтъкна как спортните клубове, включително и най-малките, могат да увеличават броя на привържениците и съответно - на печалбите си, без да разчитат на спортните резултати.
Чрез историята и статистиката на най-големия и вълнуващ турнир за непрофесионалисти в България - „Каменица фен купа“, Кирил Глушков от „Каменица“ АД ,показа как подобно спортно събитие може да се превърне в силен маркетинг инструмент за постигане на бизнес цели.Ивeлина Георгиева, управляващ партньор на IFS България, илюстрира с детайлна информация за бъдещия национален стадион в София темата си „Устойчиви решения за управление на спортни съоръжения“.
Голям интерес сред представителите на водещи бизнес компании предизвика представената от Елица Иванова от „Еврофутбол“ програма „Спортни таланти“, съчетаваща подпомагането на спорта с впечатляващата социална дейност на българския букмейкър.
Мартин Петров и Станислав Пенович представиха подкрепения и от Димитър Бербатов революционен онлайн продукт footballscout.com – ценно помагало за футболните мениджъри и скаути в цял свят.
Оживени дискусии предизвикаха с атрактивните си презентации заместник-министърът на младежта и спорта Йордан Йовчев („Успешният модел на сътрудничество между спорта и бизнеса“) и Христо Василев от Националния клуб на привържениците на „Левски“ София („Да бъдеш фен – хоби или религия“).
Конференцията беше проведена в партньорство с „БулИнс“, „Порше БГ“ и AUDI, „Еврофутбол“, „Каменица“, Reality Box и курортен комплекс „Албена“. Организаторите смятат да я превърнат в традиционна.
Още информация може да намерите на адрес
www.sportsmarketing.bg ,както и във фейсбук
( ).