(АРХИВ) Гроздева, Йовчев и Любо Ганев бяха участници в конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта

(АРХИВ) Гроздева, Йовчев и Любо Ганев бяха участници в конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта

Големите шампиони Мария Гроздева, Йордан Йовчев и Любо Ганев бяха сред над 120-те участници в международната конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта, която се проведе на 15 май в хотел „Холидей Ин София“. Валентин Михов, Константин Папазов, Владимир Манчев, топмениджъри на компании от телекомуникациите, финансите, маркетинга, рекламата и връзките с обществеността също уважиха събитието.
Гроздева, Йовчев и Любо Ганев бяха участници в конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта 

Силен старт на събитието дадоха лектори от чужбина. Италианецът Андреа Кариняно говори за добавена реалност в спортния маркетинг. Той представи високотехнологичните проекти на компанията си Reality Вох, свързани с музея на „Ювентус“ и партньорството на клуба с Jeep, както и изключително успешния проект за онлайн продажби на Panini за световния шампионат по футбол в Бразилия.

Гроздева, Йовчев и Любо Ганев бяха участници в конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта 

„Растеж без победи“ беше озаглавил лекцията си Марк Брадли от английската компания The Fan Experience. С ярки и убедителни примери от футболния живот на Острова Брадли изтъкна как спортните клубове, включително и най-малките, могат да увеличават броя на привържениците и съответно - на печалбите си, без да разчитат на спортните резултати.

Гроздева, Йовчев и Любо Ганев бяха участници в конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта 

Чрез историята и статистиката на най-големия и вълнуващ турнир за непрофесионалисти в България - „Каменица фен купа“, Кирил Глушков от „Каменица“ АД ,показа как подобно спортно събитие може да се превърне в силен маркетинг инструмент за постигане на бизнес цели.
Гроздева, Йовчев и Любо Ганев бяха участници в конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта 

Ивeлина Георгиева, управляващ партньор на IFS България, илюстрира с детайлна информация за бъдещия национален стадион в София темата си „Устойчиви решения за управление на спортни съоръжения“.

Гроздева, Йовчев и Любо Ганев бяха участници в конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта 

Голям интерес сред представителите на водещи бизнес компании предизвика представената от Елица Иванова от „Еврофутбол“ програма „Спортни таланти“, съчетаваща подпомагането на спорта с впечатляващата социална дейност на българския букмейкър.

Гроздева, Йовчев и Любо Ганев бяха участници в конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта 

Мартин Петров и Станислав Пенович представиха подкрепения и от Димитър Бербатов революционен онлайн продукт footballscout.com – ценно помагало за футболните мениджъри и скаути в цял свят.

Гроздева, Йовчев и Любо Ганев бяха участници в конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта 

Оживени дискусии предизвикаха с атрактивните си презентации заместник-министърът на младежта и спорта Йордан Йовчев („Успешният модел на сътрудничество между спорта и бизнеса“) и Христо Василев от Националния клуб на привържениците на „Левски“ София („Да бъдеш фен – хоби или религия“).

Гроздева, Йовчев и Любо Ганев бяха участници в конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта 

Конференцията беше проведена в партньорство с „БулИнс“, „Порше БГ“ и AUDI, „Еврофутбол“, „Каменица“, Reality Box и курортен комплекс „Албена“. Организаторите смятат да я превърнат в традиционна.

Още информация може да намерите на адрес

www.sportsmarketing.bg
,

както и във фейсбук

(
https://www.facebook.com/sportsmarketing.bg
).
Следвай ни:

Още от Спорт и бизнес

Виж всички