(АРХИВ) Adidas и Джеймс Хардън сключиха безпрецедентно споразумение
Adidas официално потвърди дългосрочното си партньорство с гарда на Хюстън Рокетс Джеймс Хардън. В момента той е сред най-резултатните и разпознаваеми играчи от Националната Баскетболна Асоциация. Договорът, който влиза в сила от 1 октомври, включва ексклузивна колекция, както и участие в дизайна на продукти и маркетинга на компанията.За да отблежи началото на партньорството, Хардън ще изиграе водеща роля в глобалната бранд кампания на adidas, която съвпада с началото на новия сезон в НБА. Допълнително, Хардън ще се включи активно в разработката на ексклузивни колекции от обувки и облека, както и в маркетинговите планове на компанията. В рамките на партньортсвото гардът на Хюстън Рокетс ще вземе участие в турнетата на adidas в Европа и Азия."Партньортсвото ще даде на Джеймс възможност не само да постигне целите си, но и да влезе в ролята на творец. Той е един от най-разпознаваемите спортисти заради стила си на игра, външния си вид, жаждата за победа и стила си на и извън игрището. Джеймс има още много да покаже, което ни подсказва, че ни очакват страхотни съвместни проекти", коментира Крис Гранцио, генерален мениджър на adidas Global Basketball.С привличането на Джеймс Хардън adidas продължава да развива портфолиото си от талантливи и значими баскетболисти като двукратните участници в Мача на звездите на НБА Деймиън Лилард от Портлънд Трейлблейзърс и Джон Уол от Вашингтон Уизардс; най-полезният играч на НБА за 2011 г. Дерик Роуз от Чикаго Булс; и новобранецът на годината Андрю Уигинс от Минесота Тимбъруулвс.