Adidas официално потвърди дългосрочното си партньорство с гарда на Хюстън Рокетс Джеймс Хардън. В момента той е сред най-резултатните и разпознаваеми играчи от Националната Баскетболна Асоциация. Договорът, който влиза в сила от 1 октомври, включва ексклузивна колекция, както и участие в дизайна на продукти и маркетинга на компанията.
За да отблежи началото на партньорството, Хардън ще изиграе водеща роля в глобалната бранд кампания на adidas, която съвпада с началото на новия сезон в НБА. Допълнително, Хардън ще се включи активно в разработката на ексклузивни колекции от обувки и облека, както и в маркетинговите планове на компанията. В рамките на партньортсвото гардът на Хюстън Рокетс ще вземе участие в турнетата на adidas в Европа и Азия.
"Партньортсвото ще даде на Джеймс възможност не само да постигне целите си, но и да влезе в ролята на творец. Той е един от най-разпознаваемите спортисти заради стила си на игра, външния си вид, жаждата за победа и стила си на и извън игрището. Джеймс има още много да покаже, което ни подсказва, че ни очакват страхотни съвместни проекти", коментира Крис Гранцио, генерален мениджър на adidas Global Basketball.
С привличането на Джеймс Хардън adidas продължава да развива портфолиото си от талантливи и значими баскетболисти като двукратните участници в Мача на звездите на НБА Деймиън Лилард от Портлънд Трейлблейзърс и Джон Уол от Вашингтон Уизардс; най-полезният играч на НБА за 2011 г. Дерик Роуз от Чикаго Булс; и новобранецът на годината Андрю Уигинс от Минесота Тимбъруулвс.