Златан Ибрахимович е лицето на новата маркетингова кампания на Volvo V90

Volvo Cars ще представят новото V90 присъединявайки към кампанията си футболната звезда Златан Ибрахимович.

Новата кампания, която ще започне на 30 май идва със спекулация за бъдеща колаборация между нападателя на Пари Сен Жермен и шведския производител на първокласни автомобили Volvo.

„Кампанията е своеобразно тържество на свободния дух и силата, която се крие във възможността да мислим по различен начин. Има много прилики между Златан Ибрахимович и пътуването на Volvo. Ние не сме стигнали до тук като правим това, което правят всички останали.“ Каза Андреас Густафсон, Старши вицепрезидент, Европа, Близкия Изток и Африка на Volvo Car Group.

Volvo Cars и Златан работиха заедно в една незабравимата маркетингова кампания през 2014 година където футболистът рецитира енергично шведския национален химн и ловува в отдалечени шведски гори.

Още от представянето си, в началото на годината, V90 получи стотици положителни отзиви от медиите от целия свят. Въз основа на безспорно голямото наследство на Volvo Cars в сегмента на седаните, започнало преди 60 години с Volvo Duett, новото Volvo V90 е ясна стъпка  напред по отношение на  естетиката и подбор на материали.

Повече информация може да получите чрез социалните мрежи  на Volvo Cars, а старта на новата кампания може да проследите в понеделник , 30-ти май, 20:15 CET . 

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти