С победата си в Малайзия Ники Хейдън се нареди до Мик Дуън и други величия
Пилотът на Honda в Световния супербайк шампионат (WSBK) – Ники Хейдън, определи първата си победа в шампионата, в който той се включи в началото на година, като "наистина невероятна".
С тази си победа Ники Хейдън се нареди до величия в спорта, които са печелили стартове и в MotoGP, и във WSBK. Освен това Ники е и едва петият пилот, който е спечелил титлата, в който и да е клас на MotoGP, а и има и победа в WSBK. Другите четирима са Лучинели, Дуън, Биаджи и Кочински. Хлапето от Кентъки, както е известен Ники също така става десетият американец с победа в супербайк след Кочински, Спийс, Колин Едуардс, Дъг Полен, Скот Ръсел, Фред Меркел, Бен Бостром, Дъг Чандлър и Том Кип. Списък с пилоти записали победи и в MotoGP, и във WSBK: Пилот MotoGP победи WSBK победи Първа победа във WSBK Марко Лучинели 6 2 „Донингтън парк“, 1988 Мик Дуън 54 3 „Суго“, 1988 Кевин Макгий 1 2 „Филип Айлънд“, 1991 Пиерфранческо Кили 5 17 „Монца“, 1995 Джон Кочински 13 14 „Мизано“, 1996 Трой Бейлис 1 52 „Хокенхайм“, 2000 Макото Тамада 2 3 „Суго“, 2001 Реджис Лакони 1 11 „Имола“, 2001 Гари Макой 5 1 „Филип Айлънд“, 2004 Крис Вермюлен 1 10 „Силвърстоун“, 2004 Алекс Барос 7 1 „Имола“, 2006 Макс Биаджи 42 21 „Лосаил“, 2007 Фонси Нието 5 1 „Лосаил“, 2008 Карлос Чека 2 24 „Милър парк“, 2008 Бен Спийс 1 14 „Филип Айлънд“, 2009 Марко Меландри 22 19 „Донингтън парк“, 2011 Жорди Торес 1 1 „Лосаил“, 2015 Ники Хейдън 3 1 „Сепанг“, 2016
След като завърши едва осми в съботното първо състезание в Малайзия, Хейдън не остави никакви съмнения във второто и безапелационно победи всички на наводнената писта "Сепанг". Тази победа се случи след почти десетилетие от последната победа на Ники в MotoGP, която бе факт през юли 2006-а година на "Лагуна Сека". Самият Хейдън призна, че за титла не може да се говори, и че той е бил готов да поема повече рискове от своите преки съперници на трасето: "Когато започна да вали си знаех, че мога да се преборя за победата. Определено не съм в борбата за шампионската титла, което означава, че мога да поемам повече рискове от другите момчета. В първите няколко обиколки рискувах за да успея да изляза на първото място, защото не исках да се състезаваме в група, както се случи на Асен. Исках да съм отпред с максимална видимост. Също така се опитвах да пазя и гумите, защото не знаехме колко ще успеят да издържат на този нов асфалт. През последните години не успявах да постигна този успех, но да спечеля победата на този етап от кариерата ми в Световния супербайк шампионат е направо невероятно!".