Стефан Гюров: Имаме личен подход и залагаме на локалния пазар

След тези успехи Касаткина стана първа ракета на Русия, където възможностите за договори и реклама са огромни. "Досега беше моделът на Шарапова и комерсиалните й прояви. Но с Шарапова не се е работило на руския пазар. Ние се постарахме да направим това. Три от големите спонсори на Даша са руски корпорации. Това е нашият модел, наблягаме на локалния пазар - нещо, което глобалните агенции не правят, и изграждаме много специфичен, дигитален проект за всеки, с който работим, обяснява Гюров. - Имаме личен подход. Грижите за играчите са много много. Всичко до най-малките детайли трябва да е настроено. Имаме много хора, които следят всички детайли около състезателите." Мениджърът обяснява, че има възможности да се привличат още състезатели, но предпочита да работи с ограничен брой, за да може да им предлага много високо качество: "Имаме огромна система от скаути. Не малко състезатели виждаме на нашия турнир "Малките асове". Всички таланти сме ги забелязали, но избираме. Не влизаме в повече от един, два проекта на година, защото цялото внимание трябва да е състредоточено върху тези състезатели. В позиция сме да избираме и то избираме от най-доброто на световния пазар." ЕМИЛ ЯНЧЕВ, Париж

Още от Тенис

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти