Вижте новия автомобил на рали шампиона Себастиан Льоб (снимки)
Веднага след успеха си на рали Дакар отборът Peugeot Total вече се цели в победа в напълно ново приключение - Световния рали крос шампионат на ФИА. За да отбележи първата си година в този впечатляващ и конкурентен спорт с включване на изцяло заводски автомобил, отборът на Peugeot Sport подготвя версия за 2018 година на Peugeot 208 WRX, който вече е показал огромен потенциал в рали кроса от първото си участие през 2014 година.
Ще има трима официални пилоти на отбора Peugeot Total в 12-те кръга на Световния рали крос шампионат тази година: легендарният деветкратен световен рали шампион Себастиан Льоб, водачът в рали кроса Тими Хансен и безстрашният му по-малък брат Кевин Хансен. Двамата шведи представляват "следващото поколение" - част от най-успешната семейна династия в историята на спорта - и ще се възползват от опита на Льоб.
За сезон 2018 е подготвен нов Peugeot 208 WRX, който ще бъде актуализиран през целия сезон с поетапни технологични обновления. Целта е проста: да се спечелят максимален брой точки от началото на сезона с цел да се гарантира отличното представяне на пилотите и отборите в шампионатите в бъдеще, обогатявайки знаменитата история на Peugeot в офроуд моторните спортове.
Льоб и Тими Хансен ще седнат зад волана на автомобила с нова спецификация за 2018 година, а Кевин Хансен ще продължи да пилотира обновена версия на модела за 2017 г. Обновленията, които ще бъдат въведени в най-новото поколение Peugeot 208 WRX с 560 кс, са предназначени да направят автомобила по-мощен и управляем. Той е не само по-бърз и по-лек, но е и по-лесен за шофиране, с усещане за по-бързи реакции и увеличен въртящ момент.
Инженерният екип на Peugeot Sport е работил интензивно върху аеродинамиката, за да увеличи показателите, като автомобилът е оборудван с ново крило и нова задна броня от началото на годината. Механичните обновления на новия автомобил, освен тези на двигателя, включват още усъвършенствано предно окачване и амортисьори, по-големи колела, както и по-бърза смяна на предавките и нова клетка за защита при преобръщане. Резултатът е визуално впечатляващ претендент за титлата в рали крос шампионата, с грабващ окото външен вид, но и със силна прилика с най-продавания пътнически автомобил Peugeot 208, на който е базиран.