Вижте новия автомобил на рали шампиона Себастиан Льоб (снимки)

Вижте новия автомобил на рали шампиона Себастиан Льоб (снимки)

Веднага след успеха си на рали Дакар отборът Peugeot Total вече се цели в победа в напълно ново приключение - Световния рали крос шампионат на ФИА. За да отбележи първата си година в този впечатляващ и конкурентен спорт с включване на изцяло заводски автомобил, отборът на Peugeot Sport подготвя версия за 2018 година на Peugeot 208 WRX, който вече е показал огромен потенциал в рали кроса от първото си участие през 2014 година.

Ще има трима официални пилоти на отбора Peugeot Total в 12-те кръга на Световния рали крос шампионат тази година: легендарният деветкратен световен рали шампион Себастиан Льоб, водачът в рали кроса Тими Хансен и безстрашният му по-малък брат Кевин Хансен. Двамата шведи представляват "следващото поколение" - част от най-успешната семейна династия в историята на спорта - и ще се възползват от опита на Льоб.

За сезон 2018 е подготвен нов Peugeot 208 WRX, който ще бъде актуализиран през целия сезон с поетапни технологични обновления. Целта е проста: да се спечелят максимален брой точки от началото на сезона с цел да се гарантира отличното представяне на пилотите и отборите в шампионатите в бъдеще, обогатявайки знаменитата история на Peugeot в офроуд моторните спортове.

Льоб и Тими Хансен ще седнат зад волана на автомобила с нова спецификация за 2018 година, а Кевин Хансен ще продължи да пилотира обновена версия на модела за 2017 г. Обновленията, които ще бъдат въведени в най-новото поколение Peugeot 208 WRX с 560 кс, са предназначени да направят автомобила по-мощен и управляем. Той е не само по-бърз и по-лек, но е и по-лесен за шофиране, с усещане за по-бързи реакции и увеличен въртящ момент.

Инженерният екип на Peugeot Sport е работил интензивно върху аеродинамиката, за да увеличи показателите, като автомобилът е оборудван с ново крило и нова задна броня от началото на годината. Механичните обновления на новия автомобил, освен тези на двигателя, включват още усъвършенствано предно окачване и амортисьори, по-големи колела, както и по-бърза смяна на предавките и нова клетка за защита при преобръщане. Резултатът е визуално впечатляващ претендент за титлата в рали крос шампионата, с грабващ окото външен вид, но и със силна прилика с най-продавания пътнически автомобил Peugeot 208, на който е базиран.

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички