Как работи ореолът във Формула1 (видео)
Вземете двуетажен автобус, балансирайте го върху 7 килограма метална рамка, след това го завинтете върху Ф1 болид, който се движи с 300 км/ч. Образно казано, това представлява натоварването, което шаситата на колите ще могат да понасят през 2018. В краткото видео техническият директор на Мерцедес Джеймс Алисън разкрива "значителната промяна", настъпваща с въвеждането на противоречивото устройство, което е задължително през настъпващия сезон.
Разбира се, ореолът, който е далеч от просто "завинтване" върху болида, представлява уникално предизвикателство към дизайнерите. Те търсят най-добрия начин да инсталират елемента от титан, без да нарушат представянето на колата по отношение на тежест или аеродинамика.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg