Ръководството на лидера в класирането на Висшата лига на Англия Манчестър Сити представи днес третия екип, с който възпитаниците на Мануел Пелегрини ще се изявяват в някои от гостуванията си по английските терени. Продукцията на американския спортен концерн "Найки" е доста екстравагантна, като освен нетрадиционните за "гражданите" цветове, са подбрани и доста ярки техни тонове и преливки.
Екипите са в зелено и черно, като единственият мач, в който Манчестър Сити се е изявявал с подобни цветове, е финалът на плейофите за влизане в Премиър лийг през 1999 година срещу Джилингам. Според шефовете на Ман Сити, ако не е бил драматичният успех след продължения в този двубой, дошли след два гола в добавеното време на редовните 90 минути, сега клубът нямаше да е на това ниво, на което се намира. Това е и причината да бъдат избрани зеленото и черното като цветове.
Техните тоналности обаче коренно се различават от традиционното, а електриковият зелен цвят наподобява по-скоро вратарски екип. Емблемата на Манчестър Сити също е модифицирана, за да се впише в общия изглед.
"Направен за брилянтност", е мотото на рекламната кампания на новата фланелка, която ще влезе в употреба за пръв път на 22 септември в двубоя между Ман Сити и Съндърланд от "Кепитъл Уан Къп". Рекламно лице на продукта пък е новото попълнение на "гражданите" Кевин де Бройне.