Вход / Регистрирай се

Тото Волф потвърди за основният проблем на W16

Ръководителят на отбора на Мерцедес Тото Волф потвърди какъв е основният проблем на W16, който доведе до спада във формата на Сребърните стрели в последните няколко състезания.

Ландо Норис увеличи преднината си пред Пиастри във втората тренировка в Унгария
Ландо Норис увеличи преднината си пред Пиастри във втората тренировка в Унгария

В началото на сезона екипът от Бракли често беше най-сериозният конкурент на Макларън, а Джордж Ръсел стартира кампанията с четири подиума в първите шест старта. След това при него, но много повече при съотборникът му Андреа Кими Антонели, настъпи едно отстъпление, а то съвпадна с въвеждането на новото задно окачване, което дебютира на „Имола“.

Промените по W16 са причината за спада във формата на Кими Антонели
Промените по W16 са причината за спада във формата на Кими Антонели

В началото на уикенда в Унгария Мерцедес се върна към по-стара версия на окачването, с идеята да върне част от увереността на Ръсел и Антонели. А Волф потвърди пред Sky Германия, че новото окачване е направило задницата на W16 много нестабилна и това е довело в спада на формата на тима.

Антонели се връща към старото окачване в търсене на изход от кризата
Антонели се връща към старото окачване в търсене на изход от кризата

„Не беше проблем с аеродинамиката. Проблемът беше с новото задно окачване, което ни използвахме в последните няколко състезания. То направи задницата много нестабилна и пилотите нямаха никаква увереност. Със старото окачване те имат тази увереност и затова ние се върнахме към него. И двамата ни пилоти казаха, че проблемът го няма, така че това е добре“, каза Волф.

Програма на уикенда за Гран При на Унгария във Формула 1
Програма на уикенда за Гран При на Унгария във Формула 1
Следвай ни:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички