Ръководителят на отбора на Мерцедес Тото Волф потвърди какъв е основният проблем на W16, който доведе до спада във формата на Сребърните стрели в последните няколко състезания.
Ландо Норис увеличи преднината си пред Пиастри във втората тренировка в Унгария
В началото на сезона екипът от Бракли често беше най-сериозният конкурент на Макларън, а Джордж Ръсел стартира кампанията с четири подиума в първите шест старта. След това при него, но много повече при съотборникът му Андреа Кими Антонели, настъпи едно отстъпление, а то съвпадна с въвеждането на новото задно окачване, което дебютира на „Имола“.
Промените по W16 са причината за спада във формата на Кими Антонели
В началото на уикенда в Унгария Мерцедес се върна към по-стара версия на окачването, с идеята да върне част от увереността на Ръсел и Антонели. А Волф потвърди пред Sky Германия, че новото окачване е направило задницата на W16 много нестабилна и това е довело в спада на формата на тима.
Антонели се връща към старото окачване в търсене на изход от кризата
„Не беше проблем с аеродинамиката. Проблемът беше с новото задно окачване, което ни използвахме в последните няколко състезания. То направи задницата много нестабилна и пилотите нямаха никаква увереност. Със старото окачване те имат тази увереност и затова ние се върнахме към него. И двамата ни пилоти казаха, че проблемът го няма, така че това е добре“, каза Волф.
Програма на уикенда за Гран При на Унгария във Формула 1
Снимки: Gettyimages