Вход / Регистрирай се

Антонели се връща към старото окачване в търсене на изход от кризата

Андреа Кими Антонели разкри, че ще се върне към старото окачване на Мерцедес за предстоящата Гран При на Унгария в търсене на изход от кризата, в която навлезе в последно време.

18-годишният италианец взе точки в пет от първите си шест състезания във Формула 1, но в последвалите седем кръга той записа само едно влизане в челната десетка – подиумът му в Гран При на Канада. В Белгия миналата седмица Антонели беше видимо разстроен след ранното си отпадане от квалификацията на „Спа“, а от Мерцедес заявиха, че спадът в неговата форма се дължи на промените, които бяха направени по W16 в последните седмици.

Промените по W16 са причината за спада във формата на Кими Антонели
Промените по W16 са причината за спада във формата на Кими Антонели

Поради тази причина в Унгария Антонели и съотборникът му Джордж Ръсел ще разчитат на по-старата версия на задното окачване на Сребърните стрели, която беше използвана в началните кръгове. Тогава тимът на моменти беше най-сериозният конкурент на Макларън в челото на класирането.

„Надявам се тази промяна да ми върне усещането. Откакто въведохме това окачване (на „Имола“), като изключим Канада, аз имах проблеми да карам колата и ми беше трудно да съм уверен. Освен това аз страдах, защото се опитвах да запазя моя стил и да карам колата по начина, по който исках, но това не работеше.

„От друга страна Джордж се адаптира по-добре. Освен това той има и различен стил на пилотиране, но успя да се адаптира по-добре. Мисля, че това ми навреди в този европейски сезон. Така че, с връщането към старото окачване, аз се надявам да си върна усещането, което имах преди европейските състезания“, каза Антонели, който разказа и малко повече за трудностите си с новото окачване.

„Аз правех колата още по-непредвидима. Така че, когато натисках, беше трудно да знам дали колата ще го понесе, или не. Когато вървиш по такава тънка граница, тези неща правят разлика. Ако знаеш, че колата ще задържи, тогава можеш да натиснеш повече и това прави разлика.

„Но в моя случай и с моя стил, аз я правех по-непредвидима и просто нямах увереност, защото всеки път, когато се опитвах да натисна, колата не издържаше или ми даваше сигнали, че няма да издържи.

„Затова аз се опитах да променя малко начина, по който карах, но май не се справих добре с това. Така че да, надявам се със старото окачване аз да си върна доброто усещане“, заяви италианецът.

Програма на уикенда за Гран При на Унгария във Формула 1
Програма на уикенда за Гран При на Унгария във Формула 1
Следвай ни:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички