Вход / Регистрирай се

Какво промени Заубер, че да дръпне напред?

Едва ли има по-добро доказателство за прогреса на Заубер в рамките на сезон 2025 във Формула 1 от третото място на Нико Хюлкенберг. Опитният германец стартира от последна редица, но завърши трети в едно много сложно и трудно състезание, в което той и тимът от Хинвил не допуснаха нито една грешка.

Но това трето място на Нико не е резултат на щастлива случайност или стечение на обстоятелствата, от Испания насам Заубер е №4 по спечелени точки, а в последните четири състезания Нико взе повече точки от Макс Верстапен, Андреа Кими Антонели и Фернандо Алонсо.

Вестник Bild разкри как е бил уволнен Хорнър
Вестник Bild разкри как е бил уволнен Хорнър

Но промените по колата на Заубер подсказват колко сериозно се е променила тя – в Барселона тимът използва нов под, ново предно крило и нов капак на двигателя. В Австрия дойде ред на новите ръбове на пода и нов дифузьор плюс ново задно крило, във вариант, който осигурява повече притискане.

И накрая, на „Силвърстоун“ тимът промени предната част на все още новия под и добави нов хоризонтален елемент на предното крило, както и още една версия на задното крило – вече за конфигурацията с по-ниско аеродинамично притискане.

Монтоя зададе най-важния въпрос за Хорнър
Монтоя зададе най-важния въпрос за Хорнър

Най-вероятно обаче, промените по колата на Заубер няма да продължат, като все пак ще има „малки промени“, но като цяло тимът насочва вниманието си към колата за 2026 година, което означава, че във въздушния тунел няма да има много време за актуалния Заубер С45.

Алън Макниш: Макс все още проучва възможностите си
Алън Макниш: Макс все още проучва възможностите си
Как Биното и Уитли преобразиха Заубер за по-малко от година
Как Биното и Уитли преобразиха Заубер за по-малко от година
Следвай ни:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички