След промените по SF-25 в Австрия, Ферари планира да продължи развитието на колата в Белгия и Унгария, стана ясно преди старта на „Силвърстоун“. На „Ред Бул Ринг“ Шарл Леклер и Люис Хамилтън получиха нов под и нов дифузьор, както и още елементи в долната част на колата.
Сега предстои въвеждането на ново задно окачване, което по идея е близо до това, което използваха първо в Мерцедес на „Имола“. Целта на новото окачване е подобряване на сцеплението на излизане от бавните завои и намаляване на износването на гумите. Но се очаква, че новото окачване ще има един сериозен минус – при спиране колата ще се накланя повече напред, съответно натискането на задните гуми ще намалява и това ще отнеме част от стабилността на задницата. В отбора са на мнение, че Леклер няма да има проблем с тази промяна в поведението на автомобила, но това може да се окаже проблем за Хамилтън.
В Италия: Преговорите между Верстапен и Мерцедес са успешни!
А за Унгария трябва да се появи следващата версия на пода, използван в Австрия, който обаче ще работи в комплект с новото задно окачване и ще осигурява повече притискане плюс ще неутрализира негативите при спиране и „олекването“ на задницата.
Провалът на Ред Бул в Австрия спаси рекорд на Ферари
Снимки: Gettyimages