Поредният тест на Макс Верстапен с GT3 автомобил не остана незабелязан – световният шампион във Формула 1 кара на Северната дъга на „Нюрбургринг“ с Ферари 296 и записа неофициален рекорд на трасето за GT3 автомобил. При това с трафик в бързата му обиколка.
Как и защо обаче Макс беше записан в списъка със заявките като Франц Херман. Причината е проста – организаторите на тестовия ден са помолили Макс да се запише под псевдоним, за да се окаже трасето блокирано от негови фенове.
,fit(478:270))
Верстапен коментира хода на битката за титлата
„Когато те няма в списъка със заявките и използваш фалшиво име, то всичко е по-спокойно, иначе в 8 часа сутринта феновете са обградили всичко – обясни Верстапен. – Знаех, че когато ме видят там, тайната ще падне, но това е нормално и пак ще е по-спокойно.
„Що се отнася до името Франц Херман, организаторите ми казаха да си измисля някакво име и аз реших то да бъде колкото се може по-германско.“
,fit(478:270))
Танак даде надежда на Хюндай в Португалия
Верстапен се надява, че ще може да участва в „24 часа на „Нюрбургринг“ през лятото, но призна, че все още не е готов с графика на необходимите тестове с GT3 кола, който да бъде съчетан с програмата му във Формула 1.
Макс изрично подчерта, че тестът му на „Нюрбургринг“ е получил предварителното одобрение на Ред Бул и допълни, че автомобилите, по-бързи от GT3 колите, биха били опасни на трасето в планината Айфел.
,fit(478:270))
Във Формула 1 почетоха паметта на Ники Лауда
„Не бих искал да карам тук със съвременна кола от Формула 1 с граунд ефект, трасето е твърде неравно и има много компресии – поясни Верстапен. – За мен, скоростта на GT3 колите е идеална за тук. Всичко по-бързо от това вече става малко по-рисковано.“