Как Макс Верстапен се превърна във Франц Херман

Поредният тест на Макс Верстапен с GT3 автомобил не остана незабелязан – световният шампион във Формула 1 кара на Северната дъга на „Нюрбургринг“ с Ферари 296 и записа неофициален рекорд на трасето за GT3 автомобил. При това с трафик в бързата му обиколка.

Как и защо обаче Макс беше записан в списъка със заявките като Франц Херман. Причината е проста – организаторите на тестовия ден са помолили Макс да се запише под псевдоним, за да се окаже трасето блокирано от негови фенове.

Верстапен коментира хода на битката за титлата
Верстапен коментира хода на битката за титлата

„Когато те няма в списъка със заявките и използваш фалшиво име, то всичко е по-спокойно, иначе в 8 часа сутринта феновете са обградили всичко – обясни Верстапен. – Знаех, че когато ме видят там, тайната ще падне, но това е нормално и пак ще е по-спокойно.

„Що се отнася до името Франц Херман, организаторите ми казаха да си измисля някакво име и аз реших то да бъде колкото се може по-германско.“

Танак даде надежда на Хюндай в Португалия
Танак даде надежда на Хюндай в Португалия

Верстапен се надява, че ще може да участва в „24 часа на „Нюрбургринг“ през лятото, но призна, че все още не е готов с графика на необходимите тестове с GT3 кола, който да бъде съчетан с програмата му във Формула 1.

Макс изрично подчерта, че тестът му на „Нюрбургринг“ е получил предварителното одобрение на Ред Бул и допълни, че автомобилите, по-бързи от GT3 колите, биха били опасни на трасето в планината Айфел.

Във Формула 1 почетоха паметта на Ники Лауда
Във Формула 1 почетоха паметта на Ники Лауда

„Не бих искал да карам тук със съвременна кола от Формула 1 с граунд ефект, трасето е твърде неравно и има много компресии – поясни Верстапен. – За мен, скоростта на GT3 колите е идеална за тук. Всичко по-бързо от това вече става малко по-рисковано.“

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички