Преследвачите на Макларън постигат успехи в разгадаването на предимствата, които има MCL39 от началото на сезона. Пет победи в първите шест състезания демонстрират аванса на Макларън, а инженерите и пилотите са убедени, че в основата му стои много по-добрата работа на шасито с гумите и по-точно – оптималното им притискане към асфалта и невъзможността те да прегряват.
Към това се добавя и охлаждането на задните спирачки на MCL39, което сериозно допринася за работата на гумите в оптималния температурен прозорец. И в Маями Оскар Пиастри демонстрира, че много бързо може да се откъсне пред Макс Верстапен, в момента, в който го изпревари.
,fit(478:270))
Формула 1 показа уникални кадри от първото състезание в историята на шампионата
„Когато колата се пързаля и дрифтира, задните гуми започват да прегряват – обясни главният инженер на Ред Бул Пол Монаган. – Ние сме направили някакви стъпки в тази посока, но не сме намерили магическо решение на проблема. Тук става въпрос за решаването на сериозни инженерни проблеми, с които се занимават много умни хора.“
Монаган потвърди, че ограниченията, налагани от лимита на бюджетите бавят развитието на RB21, но в такава ситуация се намират всички отбори във Формула 1.
,fit(478:270))
"Имола" ще бъде лакмусът за новите гуми във Формула 1
Прогресът на Макларън започна преди година, като Ландо Норис спечели в Маями, а през втората половина на сезон 2024 британският тим разполагаше с по-добър автомобил в сравнение с тези на Ред Бул, Ферари и Мерцедес, които сега усилено изучават охлаждането на задните спирачки на MCL39, което се смята за ключа към температурната деградация на задните гуми.
,fit(478:270))
Първите големи подобрения по Мерцедес W16 идват този уикенд
,fit(478:270))
Ферари без новости за "Имола"
Игра
Печеливши
Правила
Рали „Акрополис“ е популярно в медиите и сред феновете с още едно име, което години наред беше неофициално. Кое е то?
Ралито на боговете
Ралито на трите морета
Ралито на древните цивилизации
Ралито на Древна Елада
Снимки: Gettyimages