Вход / Регистрирай се

Верстапен обясни защо е по-назад в класирането

Световният шампион Макс Верстапен остана 7-и в края на петъчните тренировки за Гран При на Австралия в Мелбърн и обясни това с липсата на сцепление.

Проблемът с новия RB21 се оказа налице и в двете сесии, а заради сходни трудности новият пилот на Ред Бул Лиам Лоусън остана едва 17-и. Макс остана на почти 0,6 секунди от Шарл Леклер с Ферари, който оглави класирането в петък.

Леклер поведе пред Пиастри и Норис във втората тренировка в Австралия
Леклер поведе пред Пиастри и Норис във втората тренировка в Австралия

По-неприятното за феновете на Верстапен е прогнозата му, че точно този проблем с новата кола на тима ще е много труден за решаване.

Шефът на Ферари не е притеснен от представянето на Хамилтън в тренировките
Шефът на Ферари не е притеснен от представянето на Хамилтън в тренировките

„Балансът на колата не беше много сбъркан, но някак си нямахме сцепление и беше трудно – бяха точните думи на Макс след края на втората тренировка. – Това в момента е проблемът ни.

Кадилак плаща 450 милиона долара такса за Формула 1
Кадилак плаща 450 милиона долара такса за Формула 1

„Нямаме сериозен проблем с баланса на колата, което означава, че намирането на сцеплението ще е трудно. Но очаквахме да се случи нещо такова, не съм изненадан от скоростта ни.

От Макларън отправили интересно запитване за Верстапен
От Макларън отправили интересно запитване за Верстапен

„Откакто пистата беше преасфалтирана, ние не се представяме добре тук. Това не ни помага, но пък всички караме при еднакви условия. Ще трябва да намерим още скорост, защото сега не сме достатъчно бързи, за да сме в челото.“

Следвай ни:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички