Подготовката на Люис Хамилтън за първия му сезон с Ферари продължава в Барселона, като днес Шарл Леклер беше този, който започна работа за тима от сутринта. Хамилтън дебютира миналата седмица на “Фиорано” в Маранело, но сега е време за по-сериозната програма.
Каталунската писта обаче е по-дълга от “Фиорано” и дава възможности за по-задълбочена работа в отделни зони от развитието на колата и опознаването й от Хамилтън.
Леклер с нов дизайн на каската за 2025 година
Според информация от тима, Хамилтън ще работи в Барселона основно по износването на гумите и подобряването на стартовете от място. Шарл Леклер беше миналата година сред пилотите с най-добри стартове, но в тима искат да подобрят поведението на колата в първите няколко секунди - доускорението на втора предавка и максималното ефективното набиране на скорост докато колата все още не е добре натисната от аеродинамиката към пистата.
Ред Бул RB21 мина краштестовете на ФИА
Също така, Хамилтън трябва да свърши много работа по отношение работата със съединителя и оптималното реализиране на мощността.
Двигателите ли ще бъдат най-важни при новите правила?
През 2024 година Ферари беше отборът, регистрирал най-голям прогрес в износването на гумите в състезателно темпо. Но болидът на италианците от 2023 има ужасна слабост по отношение работата със сликовете, прегряването им в по-дълги серии от обиколки. Така че, за да се запознае Хамилтън с този процес, на борда на колата от 2023 ще има и решения от миналия сезон, за да се ориентира британецът.
Помните ли как президентът на ФИА катастрофира с болид от Формула 1?
Кой е първият световен шампион във Формула 1?
Джузепе “Нино” Фарина
Хаун Мануел Фанджо
Алберто Аскари
Джим Кларк
Снимки: Gettyimages