Навременно излизането на колата на сигурността позволи на Оливър Роулънд да спечели втория старт за сезона във Формула Е, който се проведе снощи в Мексико Сити.
Британецът точно бе активирал своя втори атакуващ режим за 6 минути, когато в 29-та обиколка състезанието бе неутрализирано. За щастие на Роулънд маршалите бързо отстраниха спрелия болид на Дейвид Бекман и това позволи рестартирането в края на 30-ия тур, когато британецът все още разполагаше с допълнителната мощност от атакуващия режим.
За по-малко от обиколка след рестарта той успя да се справи последователно с Джейк Денис, Паскал Верлайн и Антонио Феликс да Коща, които се бяха откъснали на първите три места преди колата на сигурността. В края на тази една обиколка, в която Роулънд разполагаше с по-висока мощност, състезанието отново бе неутрализирано с кола на сигурността, заради удара между Нико Мюлер и Мич Еванс на изхода от шикана, който доведе до отпадането на победителя от първия старта за кампанията Еванс.
След втория рестарт Да Коща пробва преса срещу Роулънд, но пилотът на Нисан не се пропука и спечели своята четвърта победа във Формула Е. Втори финишира Да Коща, а тройката оформи световният шампион Верлайн. Неговият предшественик Денис остана четвърти, а в зоната на точките влязоха още Жан-Ерик Верн, Максимилян Гюнтер, Щофел Вандоорн, Ник де Врийс, Мюлер и Тейлар Барнард, който обаче бе наказан с пет секунди след финала и това позволи на Джейк Хюз да вземе последната точка.
В генералното класиране във Формула Е лидер след първите два кръга от сезон 11 в изцяло електрическия шампионат с 37 точки е Да Коща, следван от Роулънд и Еванс, които са с по 25.
Сезонът във Формула Е продължава на 14 и 15 февруари с две състезания на модифицирана версия на пистата в Джеда, Саудитска Арабия. Край бреговете на Червено море ще видим и завръщането на пит стоповете във Формула Е, а това ще се случи във втория старт. За последно задължителни спирания в шампионата имаше през сезон 2017-18, когато пилотите все още използваха по две коли на състезание.
Снимки: FIA Formula E