Главният изпълнителен директор на отбора на Априлия в MotoGP Масимо Ривола коментира бъдещето на световния шампион и каза какво ще е нужно, за да може той да привлече големи спонсори, по подобие на Формула 1.
Както е известно в момента Либърти Медия, която притежава търговските права на Формула 1, е в процес на закупуване на Дорна, която притежава MotoGP. Сделката в момента е обект на детайлно разследване от Европейския съюз, за да е сигурно, че Либърти няма да наруши никакви закони за защита на конкуренцията с придобиването на Дорна.
ЕС разследва влизането на Либърти Медия в MotoGP
Според Ривола тази сделка ще е добра за бъдещето на MotoGP, тъй като тя ще отвори вратите към сключването на нови големи партньорства. За да се стигне до тях обаче MotoGP се нуждае от подобряване на своя маркетинг, което по думите на Ривола ще се случи при Либърти Медия.
MotoGP обяви изненадващо ново състезание
„Ако видим това, което Либърти направи с Формула 1, MotoGP се нуждае от някой, който е фокусиран върху маркетинга. Ние трябва да се изкачим на на друго ниво в това отношение. Трябва да достигнем до повече хора, за да можем да привлечем повече и по-големи спонсори. Сигурен съм, че Либърти разполага с нужното, за да направи това възможно.
„Бъдещето на MotoGP е ярко. Мисля, че ще ни е трудно да достигнем нивото на Формула 1, но не е нужно да копираме всичко. MotoGP трябва да е стремеж повече от Moto2 и Moto3. Може би не по същия начин като Формула 1, но промотирането на този стремеж ще привлече по-големи спонсори. Част от тях искат да се отличават, тъй като дават много пари и да се наслаждават на факта, че оперират на определено ниво“, заяви Ривола.
Снимки: Gettyimages