Преговорите за втората Rally1 кола на М-Спорт в Световния рали шампионат продължават с пълна сила, като новата седмица донесе нови фаворити в надпреварата. Доскоро се смяташе, че цяла група пилоти от WRC2 имат реален шанс за поне ограничена програма, а Грегоар Мюнстер почти сигурно ще остане.
Дори се смята, че Мюнстер е вече подписал за 2025, като той може да е единственият пилот на тима с пълна програма, а във втората кола ще се редуват други пилоти.
Къде ще кара Грязин през сезон 2025 в WRC?
Мартинс Сескс, който тази година записа три ралита с Puma Rally1 е с най-голям шанс да кара в по-голямата част от състезанията - бързите и по-тежките макадамови ралита. А новият фаворит за асфалтовите състезания и част от макадамовите ралита е Джошуа Макърлийн, който записа страхотен прогрес този сезон в WRC2.
Победата срещу Рованпера изненадала Фурмо
Сескс завърши пети в рали “Полша” с Puma Rally1 без хибридна система, но след това повреда малко преди финала в домашното му рали “Латвия” го лиши от място на подиума, а в Чили той катастрофира и беше класиран 24-и. В края на година Сескс заяви 15-ото място в 22 точки.
Солберг обяви, че ще кара за Тойота
Макърлийн е 27-и в генералното класиране с 2 точки, а в WRC2 завърши 9-и - 2-о място в Португалия, две шести и две осми места и пета позиция в последния му старт в рали “Централна Европа”. Ирландецът събра 50 точки в WRC2 и записа само едно отпадане - в рали “Полша”.