Астън Вила започна участието си в Шампионската лига с победа с 3:0 над Йънг Бойс, на стадион “Ванкдорф” в Берн миналия вторник. Няколко дни по-рано Астън Вила и техният партньор Betano, премиум бранд за онлайн спортни залагания и игри на Kaizen Gaming, отпразнуваха историческото участие на виланите, след 41 години, в Шампионска лига със специално събитие, организирано на тренировъчната база на клуба - Bodymoor Heath.
Събитието събра легенди на клуба, сред които носителите на Европейската купа от 1982 г., Найджъл Спинк и Кени Суейн, както и бившият играч и посланик на Астън Вила Ахмед Елмохамади. Настоящите звезди - капитанът Джон Макгин, Езри Конса, Пау Торес и разбира се треньорът Унай Емери, също взеха участие в събитието. Присъстващите имаха възможност да се срещнат и чуят директно от любимците си, като същевременно бяха организирани редица дейности, включително ексклузивна обиколка на тренировъчните съоръжения на Астън Вила и поглед зад кулисите на тренировката на отбора. Третият екип на клуба също беше представен за първи път по време на събитието. Екипът се оказа късметлийски, тъй като беше носен в игра за първи път в мача от Шампионската лига в Швейцария. За този мач Betano дари мястото си на фланелка на Астън Вила, която от своя страна го предложи на Детския хоспис на Acorns.
Хулио Иглесиас, главен търговски директор на Kaizen Gaming, коментира: „За нас е голяма чест, като основен спонсор на Астън Вила, да застанем до тях в следващата вълнуваща глава от тяхната знаменита 150-годишна история. Това е наистина вълнуващо време да бъдеш фен на Астън Вила, тъй като всички споделяме страстта и решимостта на клуба да се развиваме всеки ден, да се състезаваме с най-добрите и да претендираме за своето място сред елита."
Крис Хек, президент на бизнес операциите в Астън Вила, добави: „Горди сме, че Betano се присъедини към нас, когато започва нова ера за Астън Вила. Те са глобална марка, ангажираща се с милиони футболни фенове в Европа и Латинска Америка, които отговарят на нашата визия за глобализацията на нашия клуб и ангажимента за отговорна игра в съответствие с нашите собствени клубни ценности. Завръщането на върха на европейския клубен футбол е вълнуващ момент за нашите фенове, партньори и всички свързани с клуба.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.