Карлос Сайнц заяви, че очаква по-добро представяне от отбора на Ферари в предстоящата Гран При на Австрия, в която надеждите на Скудерията са Сайнц и Шарл Леклер да се върнат по-близо до челото след двата незадоволителни уикенда в Канада и Испания.
В Канада Леклер и Сайнц дори не успяха да влязат в третата фаза на квалификацията, след което записаха двойно отпадане в състезанието. През миналия уикенд в Испания двамата разделиха третата редица и запазиха позициите си в състезанието, но бяха далеч от битката в челото.
Васьор отрече да има напрежение във Ферари
Според Сайнц това изоставане на Ферари в Барселона се дължи на характеристиките на „Каталуния“, която със своите бързи и дълги завои е най-неподходящата за Скудерията. Именно това кара испанеца да се надява, че на „Ред Бул Ринг“, където завоите са по-къси и бавни, Ферари отново ще се намеси в битката в челото.
„Не беше най-добрият ни уикенд, но това беше пистата, на която имахме най-много проблеми и миналата година. Така че нашата надежда е просто това да е лоша за нас писта и ние да сме по-бързи на други трасета.
„Тук завоите са много бързи и дълги, а ние винаги имаме проблем, когато завоите са издължени като тук, в Китай и в Япония. В Австрия завоите не са толкова бързи и са по-къси, така че очаквам да сме по-конкурентоспособни там“, заяви Сайнц.
Алпин се опитва да привлече Карлос Сайнц
Сходно мнение сподели и шефът на Скудерията Фредерик Васьор, който заяви, че заради малките разлики между водещите отбори често има промени в разпределението на силите, като всички зависи от пистата. Именно поради тази причина френският експерт очаква в Австрия подреждането на водещите четири тима отново да бъде различно спрямо предходния уикенд.
Във Ферари държат под око тестовете на Верстапен и Ред Бул
„Редът се подрежда, защото в последните четири уикенда имахме четири различни отбора на полпозишъна. Ние не сме правили големи промени по колата, така че нещата зависят повече от пистата, гумите и температурите. Преди да си вадим заключения ние трябва да запазим спокойствие, трябва да гледаме на нещата състезание по състезание. В Австрия форматът ще е напълно различен, асфалтът, вида на завоите също, така че най-вероятно разпределението на силите също ще се промени. Във Формула 1 нищо не е вечно и не е кристално ясно, че един отбори е по-добър от друг.
„В Барселона най-важното беше да запазим гумите в добро състояние за цяла обиколка в квалификацията. Явно това не ни се получи, защото накрая ние бяхме с две десети от първото място. Но ние не губихме по малко във всеки един от завоите, а на два пъти загубихме по една десета, през останалото време се движехме с темпото на Ландо“, обясни Васьор.
Снимки: Gettyimages