Отборът на Пежо официално представи обновената версия на прототипа 9Х8, която включва и задно крило.
От дебюта си в Световния шампионат за издръжливост (WEC) в средата на 2022 година Пежо се състезаваше без задно крило. Вместо това френският производител разчиташе изцяло на граунд ефекта.
Това даде резултат по време на „24-те часа на Льо Ман“ миналата година, когато ниското челно съпротивление на 9Х8 позволи на Нико Мюлер да излезе начело в състезанието. В останалите стартове от WEC обаче Пежо имаше затруднения заради ефекта на подскачането.
Именно поради тази причина през зимата френските инженери преработиха 9Х8 и прототипът вече има и задно крило. Те също така промениха и пода, който вече ще е гладък и няма да генерира толкова притискане, колкото в миналото.
Състезателният дебют на окрилената версия на 9Х8 ще бъде следващия месец по време на втория кръг от сезон 2024 в WEC, който ще се проведе на пистата „Имола“ в Италия. За Пежо ще има общо две състезания, в който да се адаптира към новата версия на своя автомобил преди „24-те часа на Льо Ман“ в средата на юни.