Организаторите на Гран При на Маями решиха да преасфалтира изцяло пистата край стадиона „Хард Рок“ преди второто издание на надпреварата след оплакванията на пилотите през миналата година. Тогава част от състезателите заяви, че по трасето има твърде много неравности и цялостното сцепление е ниско.
Според пилота на Ред Бул Серхио Перес обаче преасфалтирането на пистата на е решило проблема с липсата на сцепление. По думите на мексиканеца усещането, което той получава в колата на Ред Бул е, че все едно кара с гумите интермедия.
„Условията бяха на много ниско сцепление, особено в първата тренировка. Все едно бяхме с интермедия. Мисля, че аз имах проблеми днес заради условията. Беше ми трудно да ги разчета правилно, особено с нещата, които пробвах в първата тренировка“, коментира Перес след петъчните тренировки.
Перес каза какво е променил, за да се бори за титлата
Във втората подготвителна сесия вчера мексиканецът даде четвъртото най-добро време, но изостана с цели 0.489 секунди от своя съотборник Макс Верстапен. Световният шампион нямаше проблеми с новата настилка и успя да запише нов абсолютен рекорд на трасето в Маями в хода на втория час за подготовка снощи.
Снимки: Gettyimages