Ръководството на германския футбол отложи продажбата на част от медийните права на Бундеслигата за 3,6 милиарда евро за следващата година заради липсата на консенсус сред 36-те отбора в първите две дивизии, научи агенция „Ройтерс“ от пет свои източника.
Очакваше се Германската футболна лига да задвижи продажбата на дял от 20 процента от новосъздадената компания, отговорна за медийните права през октомври. Този бизнес се оценява на сумата от 15 до 18 милиарда евро, а 20 процента на около 3,6 милиарда евро.
Крайният срок за индикативните оферти обаче бе отложен до първото тримесечие на следващата година, като първоначалните планове за завършване на процеса през март вече са под въпрос, разкри един от източниците, пожелал анонимност.
От Германската футболна лига отказаха коментар.
Ролята на изпълнителния директор на лигата Доната Хопфен, която се ангажира със сделката, след като предишният търг през миналата година се провали, също е под въпрос заради отлагането, добавят два от другите източници. В сряда предстои заседание на Надзорния съвет, за да бъдат обсъдени този и други въпроси.
По време на среща на клубовете в средата на ноември, Хопфен обяви, че работна комисия се занимава с транзакцията, която изисква поне две трети от клубовете в Бундеслигата да се обединят около ключовите акценти.
Провеждането на Световното първенство по футбол също бе фактор за отлагането, тъй като двама от ръководителите на Германската футболна лига са в Катар.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.