Продължават скандалните разкрития около Пари Сен Жермен, но този път не става за финансови и юридически нередености.
Президентът на ПСЖ замесен в скандал с изнудване и малтретиране заради корупционни схеми за Световното
В свой материал от вчера френското издание Mediapart съобщи, че клубът е наел компанията UReputation, за да очерня конкретни хора чрез публикации в социалните мрежи. Сред жертвите на тази поръчка бил фенът, ударен от Неймар по време на финал за Купата на Франция, бившият футболист на тима Адриен Рабио и дори звездата на парижани Килиан Мбапе заради намеците му, че иска да напусне “Парк де Пренс” от 2019-а. Посочва се, че UReputation “е била отговорна за много агресивни и често груби нападки срещу много цели”.
Бившият директор на компанията Фредерик Гелдхоф също признава за съдействието между двете страни. “Всичко беше направено в сътрудничество с клуба. Нашата роля беше да прилагаме в социалните мрежи и в интернет страгегията на комуникационния отдел на клиента (ПСЖ - б.р.)”. Разбира се, от френския шампион излязоха със следното изявление, в което опровергават тези твърдения: “Клубът никога не е сключвал договор с нито една агенция с цел да навреди на някого”. Гелдхоф обаче остава категоричен в позицията си: “Всичко направено е било в сътрудничество с клиента като част от глобална стратегия, изградена от комуникационния му отдел. Ако ПСЖ казват “не, не, не, ние не ги познаваме”, това е удивително”, добави той.
Междувременно, в тази връзка от RMC Sport потърсиха адвокатката по спортно прави Татяна Васин, според която, ако се докаже, че всичко това е вярно, Мбапе може едностранно да прекрати договора си с клуба. “Всяка една от двете страни, обвързани с договора, е задължена да проявява лоялност и добросъвестност във всяко едно свое споразумение. Това задължение изисква както работника, така и работодателя да изпълняват своите задължения помежду си по честен начин и без да нараняват другия. В случай на съдебно дело решението зависи от футболната лига дали да прекрати техния контракт. Там имат последната дума по подобни казуси”, коментира експертката.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
Снимки: Imago