Пирели ще предостави на отборите във Формула 1 „средните” по твърдост модели сликове – С2, С3 и С4. Това консервативно решение се обяснява с преасфалтирането на легендарното белгийско трасе и промените по конфигурацията на завоя „Червената вода”.
„За тази година „Спа” претърпя една от най-сериозните промени, които сме виждали в новата история на Формула 1 – заяви шефът на Пирели Моторспорт Марио Изола. – Но ние знаем какво да очакваме от новия асфалт, благодарение основно на информацията, която събрахме от състезанието „24 часа на „Спа”. Това беше най-голямото състезание досега и така се запознахме с новия асфалт.”
На „Спа” са преасфалтирани пет завоя, на четири от тях има нови зони за сигурност, които за разположени по-близо до трасето. Затова на пилотите ще им се наложи да спазват по-стриктно ограниченията на трасето, ако не искат да се озоват в чакъла.
Леклер получава нов мотор в Белгия?
Снимки: Gettyimages