Гледай на живо

Очаквайте от 19:00 часа: Словения - Дания

Хорнър отрече колата на Ред Бул да е развивана само около исканията на Верстапен

Преди началото на уикенда за Гран При на Австрия Серхио Перес заяви, че в момента не се чувства толкова комфортно зад волана на RB18, колкото е бил в началото на сезона. По думите на мексиканеца това е станало в резултат на развойната дейност на „Биковете“, която е направила колата по-подходяща за стила на Макс Верстапен и по-далечна за Перес.

Перес вече не се чувства комфортно в колата на Ред Бул
Перес вече не се чувства комфортно в колата на Ред Бул

Тези твърдения на Перес първо бяха отхвърлени от главния инженер на Ред Бул Пол Монахан, който заяви, че RB18 преминава през същите процеси на развитие, които са използвани от тима и в миналото. Сега със сходно твърдение излезе и шефът на базирания в Милтън Кийнс отбор Кристиан Хорнър.

От Ред Бул отговориха на твърдения на Перес за развитието на RB18
От Ред Бул отговориха на твърдения на Перес за развитието на RB18

„Не съм сигурен, че това е истина. Мисля, че настройките са много важни. Видяхме в състезанието на „Силвърстоун“, че Чеко беше много силен, знам, че той ще има още състезания да края на сезона, в които ще бъде много добър. Със сигурност подобренията не движат колата само в една посока, те подобрят цялостно нейното представяне“, каза Хорнър след края на домашния уикенд на „Биковете“.

Той също така коментира и цялостното представяне на Ред Бул на „Ред Бул Ринг“ и заяви, че в Милтън Кийнс ще бъдат направени анализи на случилото се в Австрия, за да се разбере защо Верстапен износваше гумите си толкова много. В крайна сметка именно лошата деградация на световния шампион позволи на Ферари да спечелят край Шпилберг.

В Ред Бул не знаят защо са имали проблеми с гумите в Австрия
В Ред Бул не знаят защо са имали проблеми с гумите в Австрия

„Относно деградацията, ако видим спринта, ние натиснахме малко повече в началото и платихме малко накрая, но като цяло, ако гледаме целия стинт бяхме сходни с Ферари. Единственото, което се промени между спринта и състезанието бе дъждът през нощта. Температурата се промени леко, разбира се и горивото. Трябва да разберем защо в първи стинт нашата деградация бе много по-лоша от тази на Шарл и Карлос“, заяви Хорнър.

Последвайте каналите ни в:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички