Renault е първият френски автомобилен производител в TikTok, най-динамичната и иновативна социална медия, където цели да представи всеки аспект от своята „нова вълна“. След като обедини общности от фенове във Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter и YouTube, Renault решава да се изяви в нова социална медия - TikTok, платформа с милиарди потребители и 167 милиона гледани видеоклипа на минута. Като първият френски автомобилен производител в платформата, Renault има за цел да спечели по-младата аудитория и да говори с поколение, което предпочита кратки, завладяващи и забавни видеоклипове.
Стартирането на Renault акаунта се състоя едновременно със срещата на върха на ChangeNOW, създавайки възможност за марката да фокусира първото си споделено съдържание върху новия концептуален автомобил Scénic Vision. За лансирането Renault дефинира творчески стил, съчетаващ езика на TikTok с първокласно заснемание на първите си видеоклипове за платформата.
През следващите седмици потребителите на TikTok ще могат да открият редица видеоклипове, създадени в типично енергичния стил на платформата, представящи всички нови продукти на Renault, както и специални кампании, изпълнени в сътрудничество със създатели на съдържание. Страницата на Renault в TikTok ще даде на потребителите поглед зад кулисите на големи събития.
Официално: Renault напуска Русия, може да се върне
С профили във Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube в продължение на години и вече TikTok, Renault разширява дигиталното си присъствие, отваряйки профил и в Pinterest, социална мрежа с повече от 400 милиона активни потребители на месец и лидер в областта на социалния маркетинг и търговия. В тази мрежа марката ще споделя най-красивите снимки на своите модели и активации за частни и професионални потребители, които използват платформата ежедневно, за да се вдъхновяват, да са в крак с международните тенденции и да търсят нови продукти или идеи.