Хорнър: Не е честно отборите да плащат за създаването на нови екипи

Хорнър: Не е честно отборите да плащат за създаването на нови екипи

От два месеца насам Майкъл Андрети води борба за получаване на одобрението на съществуващите отбори във Формула 1, той да бъде допуснат до участие в шампионата през 2024 година без да плаща таксата от 200 милиона долара. До момента обаче само два от десетте отбора са дали своето съгласие това да се случи, а трябва пълно единодушие.

От два месеца насам Майкъл Андрети води борба за получаване на одобрението на съществуващите отбори във Формула 1, той да бъде допуснат до участие в шампионата през 2024 година без да плаща таксата от 200 милиона долара. До момента обаче само два от десетте отбора са дали своето съгласие това да се случи, а трябва пълно единодушие.

От два месеца насам Майкъл Андрети води борба за получаване на одобрението на съществуващите отбори във Формула 1, той да бъде допуснат до участие в шампионата през 2024 година без да плаща таксата от 200 милиона долара. До момента обаче само два от десетте отбора са дали своето съгласие това да се случи, а трябва пълно единодушие.

От два месеца насам Майкъл Андрети води борба за получаване на одобрението на съществуващите отбори във Формула 1, той да бъде допуснат до участие в шампионата през 2024 година без да плаща таксата от 200 милиона долара. До момента обаче само два от десетте отбора са дали своето съгласие това да се случи, а трябва пълно единодушие.

От два месеца насам Майкъл Андрети води борба за получаване на одобрението на съществуващите отбори във Формула 1, той да бъде допуснат до участие в шампионата през 2024 година без да плаща таксата от 200 милиона долара. До момента обаче само два от десетте отбора са дали своето съгласие това да се случи, а трябва пълно единодушие.

Един от отборите, които със сигурност не са дали своето съгласие е този на Ред Бул, чийто шеф Кристиан Хорнър изрази своето мнение, че „не е честно“ съществуващите отбори да „плащат“ за създаването на нови такива. 

Един от отборите, които със сигурност не са дали своето съгласие е този на Ред Бул, чийто шеф Кристиан Хорнър изрази своето мнение, че „не е честно“ съществуващите отбори да „плащат“ за създаването на нови такива. 

Един от отборите, които със сигурност не са дали своето съгласие е този на Ред Бул, чийто шеф Кристиан Хорнър изрази своето мнение, че „не е честно“ съществуващите отбори да „плащат“ за създаването на нови такива. 

Един от отборите, които със сигурност не са дали своето съгласие е този на Ред Бул, чийто шеф Кристиан Хорнър изрази своето мнение, че „не е честно“ съществуващите отбори да „плащат“ за създаването на нови такива. 

Един от отборите, които със сигурност не са дали своето съгласие е този на Ред Бул, чийто шеф Кристиан Хорнър изрази своето мнение, че „не е честно“ съществуващите отбори да „плащат“ за създаването на нови такива. 

Андрети е обнадежден за подкрепа от ФИА за влизане във Формула 1
Андрети е обнадежден за подкрепа от ФИА за влизане във Формула 1
Андрети е обнадежден за подкрепа от ФИА за влизане във Формула 1
Андрети е обнадежден за подкрепа от ФИА за влизане във Формула 1
Андрети е обнадежден за подкрепа от ФИА за влизане във Формула 1
Андрети е обнадежден за подкрепа от ФИА за влизане във Формула 1
Андрети е обнадежден за подкрепа от ФИА за влизане във Формула 1
Андрети е обнадежден за подкрепа от ФИА за влизане във Формула 1
Андрети е обнадежден за подкрепа от ФИА за влизане във Формула 1
Андрети е обнадежден за подкрепа от ФИА за влизане във Формула 1

„За сегашните параметри на споразумението Конкорд е най-добре да имаме десет отбора, защото увеличаването на бройката сваля стойността на всеки един от тях. На теория това е проблем, който Либърти Медия трябва да реши, ако иска да има повече отбори. 

„За сегашните параметри на споразумението Конкорд е най-добре да имаме десет отбора, защото увеличаването на бройката сваля стойността на всеки един от тях. На теория това е проблем, който Либърти Медия трябва да реши, ако иска да има повече отбори. 

„За сегашните параметри на споразумението Конкорд е най-добре да имаме десет отбора, защото увеличаването на бройката сваля стойността на всеки един от тях. На теория това е проблем, който Либърти Медия трябва да реши, ако иска да има повече отбори. 

„За сегашните параметри на споразумението Конкорд е най-добре да имаме десет отбора, защото увеличаването на бройката сваля стойността на всеки един от тях. На теория това е проблем, който Либърти Медия трябва да реши, ако иска да има повече отбори. 

„За сегашните параметри на споразумението Конкорд е най-добре да имаме десет отбора, защото увеличаването на бройката сваля стойността на всеки един от тях. На теория това е проблем, който Либърти Медия трябва да реши, ако иска да има повече отбори. 

Тото Волф: Андрети ще трябва да докаже стойността си, за да влезе във Формула 1
Тото Волф: Андрети ще трябва да докаже стойността си, за да влезе във Формула 1
Тото Волф: Андрети ще трябва да докаже стойността си, за да влезе във Формула 1
Тото Волф: Андрети ще трябва да докаже стойността си, за да влезе във Формула 1
Тото Волф: Андрети ще трябва да докаже стойността си, за да влезе във Формула 1
Тото Волф: Андрети ще трябва да докаже стойността си, за да влезе във Формула 1
Тото Волф: Андрети ще трябва да докаже стойността си, за да влезе във Формула 1
Тото Волф: Андрети ще трябва да докаже стойността си, за да влезе във Формула 1
Тото Волф: Андрети ще трябва да докаже стойността си, за да влезе във Формула 1
Тото Волф: Андрети ще трябва да докаже стойността си, за да влезе във Формула 1

„Увеличаването на бройката до над 10 ще се отрази и на разпределението на парите в края на всеки сезон. Накрая това ще е решаващият фактор. Ако промоутърите искат повече отбори, то тогава те трябва да намалят своя дял от наградния фонд, защото няма да е честно да искат от нас да плащаме, за идването на нов отбор“, заяви Хорнър.

„Увеличаването на бройката до над 10 ще се отрази и на разпределението на парите в края на всеки сезон. Накрая това ще е решаващият фактор. Ако промоутърите искат повече отбори, то тогава те трябва да намалят своя дял от наградния фонд, защото няма да е честно да искат от нас да плащаме, за идването на нов отбор“, заяви Хорнър.

„Увеличаването на бройката до над 10 ще се отрази и на разпределението на парите в края на всеки сезон. Накрая това ще е решаващият фактор. Ако промоутърите искат повече отбори, то тогава те трябва да намалят своя дял от наградния фонд, защото няма да е честно да искат от нас да плащаме, за идването на нов отбор“, заяви Хорнър.

„Увеличаването на бройката до над 10 ще се отрази и на разпределението на парите в края на всеки сезон. Накрая това ще е решаващият фактор. Ако промоутърите искат повече отбори, то тогава те трябва да намалят своя дял от наградния фонд, защото няма да е честно да искат от нас да плащаме, за идването на нов отбор“, заяви Хорнър.

„Увеличаването на бройката до над 10 ще се отрази и на разпределението на парите в края на всеки сезон. Накрая това ще е решаващият фактор. Ако промоутърите искат повече отбори, то тогава те трябва да намалят своя дял от наградния фонд, защото няма да е честно да искат от нас да плащаме, за идването на нов отбор“, заяви Хорнър.

Гледайте най-вълнуващите състезания от MotoGP, WRC, NASCAR и Supercars, на живо, само в ефира на MAX Sport.

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти