Според Джордж Ръсел най-лесният начин да се реши проблемът с подскачането, от който страдат почти всички отбори от началото на сезон 2022, ще бъде връщането на активното окачване, което бе забранено в началото на 1994 година.
„И преди съм говорил за активното окачване. Точна така бе решен проблемът с подскачането през 80-те, затова може и сега това да е решението. От гледна точка състезанията и пилотирането то ще направи нещата много по-лесни и приятни за нас. Също така колите ще станат по-бързи защото във всеки завой ще имаме оптимална височина.
Ето защо Хамилтън остана заклещен зад Гасли на „Имола“
„В наши дни тази технология е изключително елементарна. Вижда се на много конвенционални коли, особено в тези, които са 4х4 и си променят височината спрямо терена. Това изглежда като много лесно решение и ще помогне колите да са по-бързи.
Макс: Мерцедес са бавни от началото на сезона
„Не правя аз правилата, не съм дизайнер, може би има известни ограничения свързани с активното окачване, но на хартия това е лесно решение. Мисля, че ще е готино и интересно“, каза Ръсел пред Sky Sports F1.
На „Имола“ проблемите с подскачането чупят колата на Мерцедес
В първите стартове за година може би най-афектираният от подскачането тим е този на Мерцедес. Именно това пречи на Ръсел и Люис Хамилтън да извлекат максимума от W13, тъй като те трябва да са по-консервативни в настройките си, повдикайки повече от желаното нивото на окачването.
Мерцедес с важни подобрения в Маями
„Ние все още не го разбирам, не съм сигурен, че някой изобщо го разбира напълно. Макларън единствени не подскачат и дори те не знаят защо. Това е странното във всичко това, има толкова много брилянтни инженери във Формула 1, а всички бяха изненадани от подскачането. Девет от десет отбора имат този проблем“, добави младият британец.
Снимки: Gettyimages