Volkswagen преследва 700 километра пробег за електромобилите си

Volkswagen преследва 700 километра пробег за електромобилите си

Volkswagen обяви плана си за увеличаване пробега на електромобилите, изградени на платформата MEB до 700 километра с едно зареждане. Това ще важи за бъдещите модели на концерна, както и най-вероятно за вече съществуващите електромобили, на които им предстои фейслифт - като ID.3, ID.4 и ID.5 и новият ID.Buzz.

До 2025 година трябва да се появят още два модела, изградени върху MEB: ID Life и Aero B, но увеличението на пробега най-вероятно ще засегне само по-големия Aero B, както и очакваната скоро версия на ID.Buzz с дълга база, предназначена за американския пазар.

Пробегът от 700 километра е изчислен по тестовия цикъл WTLP, който се използва в Европа, но според измерването на EPA в Щатите може би ще се получи по-нисък резултат, може би с около 100 км.

Volkswagen ID.Buzz с престижна награда
Volkswagen ID.Buzz с престижна награда

VW също така обяви, че планира да увеличи скоростта на зареждане на електромобилите, изградени върху MEB до над 200 kW. Това е почти двойно повече в сравнение с настоящия момент, тъй като сега най-високата е 125 kW.

VW отлага пазарното лансиране на ID.5
VW отлага пазарното лансиране на ID.5

Другата добра новина за бъдещите собственици на електромобили, изградени върху MEB платформата е, че ускорението на най-мощният модел със задвижване 4х4 от 0 до 100 км/ч ще спадне на 5,5 секунди.

Volkswagen орязва бензинови и дизелови модели
Volkswagen орязва бензинови и дизелови модели

Платформата MEB е една от първите, предназначени за създаване на електромобили, като VW започна разработването й през 2015 година. Първият сериен модел, качен на MEB е Volkswagen ID.3, а сега платформата се използва при 9 различни модела, произвеждани от VW, Skoda, SEAT и Audi.

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички