Google стана спонсор на Макларън

Google стана спонсор на Макларън

Малко преди началото на сезона във Формула 1 Макларън обяви нов “многогодишен” спонсорски договор с гиганта Google, като в сделката влиза и тимът на Макларън в Extreme E. Логото на компанията ще се появи на автомобилите в двата световни шампионата, като браузърът Google Chrome ще се рекламира на капаците на джантите на автомобилите.

Тимът ще използва продукти на Google в ежедневната си дейност, а реклами на Google ще има и на каските и на гащеризоните на пилотите във Формула 1 Ландо Норис и Дениъл Рикардо, както и на каските и екипите на колегите им в Extreme E Ема Гилмор и Танър Фауст.

“Google е световен лидер в технологиите, иновативна компания, която свързва хора по цял свят. С интегрирането на платформи като Android и Chrome в нашите операции, тимът ни ще получи по-добра подкрепа, за да се фокусира върху представянето на пистата”, заяви главният изпълнителен директор на Макларън Зак Браун.

От Макларън потвърдиха съдбата на Рикардо за Гран При на Бахрейн
От Макларън потвърдиха съдбата на Рикардо за Гран При на Бахрейн

“Макларън представлява най-доброто, което можем да открием на пистата, що се отнася до представяне, сработване и устойчивост - все неща, които ние в Google ценим”, допълни Никълъс Дрейк, вицепрезидент по маркетинга в Google.

Ауди с все по-малки шансове да купи Макларън
Ауди с все по-малки шансове да купи Макларън

Все още няма информация на каква стойност е новият спонсорски договор на Макларън, но тимът вече привлече няколко нови партньори и се смята, че финансовата криза от близкото минало е преодоляна.

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти