BMW M4 Competition е впечатляващо мощен автомобил в серийната си версия, но германската тунинг компания AC Schnitzer предлага още мощност, както за купе, така и за кабрио версията на спортния модел. Промените не обхващат редовия 6-цилиндров двигател с две турбини с означение S58, но увеличението на мощността е с 100 конски сили плюс още 100 допълнителни нютонметра въртящ момент спрямо стандартния M4 Competition. Причината за повишената мощност е използването на нов електронен блок, който управлява работата на двигателя, като се предполага, че на по-късен етап тунинг компанията ще предложи и версия с промени по двигателя.
Все още няма данни за това как се променят динамичните характеристики на версията на AC Schnitzer, но и най-малката промяна ще доведе до впечатляващи резултати, като се има предвид, че серийният M4 Competitiom ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди, а максималната му скорост е 290 км/ч.
Компанията предлага и по-скромна версия на тунинг кита с мощност 590 конски сили.
BMW представи X2 Edition GoldPlay
Промените по модела включват и ново койлоувър окачване, което осигурява по-добра стабилност при висока скорост, а клирънсът на колата е снижен с 40 мм. Тук също има по-евтина версия - AC Schnitzer предлага и само смяна на пружините, при които колата се снижава с 20 мм.
По традиция аеродинамиката на автомобила също търпи промени. Тук присъства нов преден сплитър, който добавя еквивалентът на 40 килограма аеродинамично притискане при 200 км/ч. Новото задно крило пък натиска с още 70 килограма задницата при същата скорост, но само при купе версията на модела. Добавени са още нови аеродинамични елементи, сред които се отличават новите прагове, както по-различен вариант на задния спойлер с по-малки размери. Специално за кабриолета е създадена нова версия на дифузьора под задната броня, който се отличава с по-агресивен дизайн.
Клиентите могат да си поръчват и олекотени джанти в различни цветове и размер 20 инча, като те идват с по-широки гуми - 285 мм отпред и 295 мм отзад.
Предложенията за интериора са по-скромни - претапициран волан с перфорирана кожа напа и черна алкантара, шевовете са сиви, за по-добър контраст. Лостчета за превключване на предавките на волана са алуминиеви, същото важи и за педалите. Компанията предлага всички елементи от тунинг пакета да бъдат закупени отделно или всички заедно като кит, а подобренията, свързани с мощността идват с 4-годишна гаранция.
Снимки: Sportal.bg