След като Шарл Леклер получи новата задвижваща система на Ферари в Гран При на Русия и тръгна от дъното на колоната в Сочи, сега това ще се случи и с неговия съотборник Карлос Сайнц в Турция.
Ферари със значителни подобрения по двигателя във втората половина на сезон 2021
„Както беше случаят с Шарл в Русия, в Турция Карлос ще получи изцяло нова задвижваща система, която ще включва и обновената хибридна система. Затова той ще стартира от дъното на колоната с целта да си пробие път напред и да се опита да спечели точки“, се казва в прессъобщението на Скудерия.
Леклер: Ферари има дълъг път докато започне отново да се бори за титли
Самият Сайнц заяви по време на вчерашния ден, че цялата му подготовка днес и утре ще бъде фокусирана върху дългите серии от обиколки. Испанецът също така разкри, че той е малко вероятно да вземе участие в утрешната квалификация, за да запази по-голяма част от ресурса на своята задвижващата система.
Карлос Сайнц: Сезон 2021 не е най-силният ми
В Русия Сайнц записа своя трети подиум за сезона след като завърши на трета позиция зад победителя Люис Хамилтън и Макс Верстапен. С това си призово класиране той помогна на Ферари да стопи изоставането си спрямо Макларън в битката за третото място с класирането при конструкторите. Преди Гран При на Турция „Черните кончета“ изостават със 17.5 пункта спрямо британския тим, чиито пилоти Даниел Рикардо и Ландо Норис все още не са изтърпявали наказания със старт от дъното на колоната, което се очаква да се случи до края на кампанията.
Снимки: Gettyimages