Социалната мрежа за видеосподеляне ТikTok стана глобален спонсор на Eвропейското първенство по футбол, което трябва да се проведе това лято в 12 държави. Популярната китайска апликация е първата дигитална платформа за забавление, която става спонсор на голям турнир под егидата на УЕФА. Със сделката ТikTok получава и права за разпространение на кадри от турнира.
"Очакваме с нетърпение да работим в тясно сътрудничество с ТikTok, за да предоставим на феновете в световен мащаб уникално и иновативно изживяване, което ще им даде възможност да се свържат и да споделят страстта си", каза маркетинг директорът на УЕФА Ги-Лоран Епщайн.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.